SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI SKSKP4


Powered by Blogger.

Thursday, November 11, 2010

UPSR 2010





Seperti yang telah diwarwarkan, keputusan UPSR 2010 telah diumumkan pada hari ini di semua peringkat. Tidak terkecuali juga di SKSKP 4.
Secara keseluruhan terdapat penurunan dari segi peratusan lulus dan GPS berbanding dengan tahun 2009. secara ringkasnya tertera seperti dibawah
Peratusan Lulus = 77% GPS = 2.16
Jumlah murid 5A = 7 orang
Adik Amirul Hakim Azizan, Adik Nazhan Habibullah, Adik Hairul Azman,Adik Nur Aqila Jaafar, adik Puteri Nurnatasha, Adik Eiman Ashraff, Dan Adik Ummi Nazihah.
Jumlah Murid 4A 1B = 3 orang
Adik Ramen Raj, Adik Nursabrina dan Adik Puteri Halimah
Kepada semua guru SKSKP 4, tahniah dan Jutaan terima kasih di atas segala komitment yang telah di lakukan walaupun tidak mencapai target seperti yang diharapkan. Di harap semangat juang guru-guru ini tidak akan luntur ditelan masa. Sesungguhnya didalam setiap kejayaan terdapat secebis kegagalan yang harus ditempuhi.
Kepada Guru Besar kami (EN Razak B Mohd) terima kasih di atas kepercayaan yang telah diberikan.Insyaallah, melalui kegagalan ini, kami akan menyusun semula menjadi Taj Mahal yang Indah sebagai hadiah kepada tuan pada tahun 2011..
Kepada semua waga PPD Pasir Gudang yang sentiasa memberi sokongan dan ruang, terima kasih diucapkan.
Kepada En Musa B P. Mohidin, En Hazleen Hanan, Pn Siti Shahrina dan Pn Suriyati, yang tidak dapat bersama-sama berkongsi kejayaan ini, jasa kalian juga tidak kami lupakan
Kepada PIBG dan juga semua Ibubapa murid SKSKP 4, tanpa sokongan padu daripada semua, kejayaan tidak akan dapat dicapai dengan mudah
Kepada murid-murid yang berjaya, tahniah diucapkan. Kepada yang tidak berjaya, ini bukan penamat bagi meraih kejayaan seterusnya. Anggaplah ia sebagai permulaan bagi satu perjalanan yang berliku. Kepedihan kegagalan pastinya akan menjadi pendorong bagi kejayaan yang akan datang. Tiada kejayaan tanpa kegagalan.Insyaallah.

TERIMA KASIH SEKALI LAGI

PN SITI HATIJAH MARRAWI
GPK PENTADBIRAN
SKSKP 4

0 comments:

Post a Comment