SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI SKSKP4


Powered by Blogger.

Sunday, September 11, 2011

AKHIRNYA...UPSR 2011


Seperti yang telah kita maklumi, peperiksaan UPSR 2011 akan bermula pada esok hari 13.932011 - 15.09.2011. Segala penat lelah guru,ibubapa dan murid akan dizahirkan apabila bermulanya UPSR nanti. Pihak sekolah sentiasa mendoakan kejayaan anak-anak didik. Di harappadasemua ibubapa dapat bersama-sama anank didik bagi menyokong perjuangan mereka yang akan bermula. Awasi anak-anak kita terutamanya disepanjang peperiksaan tersebut. Restuilah mereka. Sesungguhnya anak-anak ini memerlukan sokongan dan restu daripada anda semua. Sesungguhnya doa ibubapa adalah doa yang paling mustajab.Doa ibubapa mempunyai sejuta rahsia yang ramai tak ketahui dan mengambil ini sebagai peluang membina kehidupan yang hebat dan cemerlang dalam keluarga.
Rasulullah SAW dalam hadis yang diriwayatkan Ibnu Majjah menegaskan tiga golongan jika berdoa pasti dimakbulkan iaitu orang dizalimi, orang musafir dan doa ibu bapa kepada anaknya.
Jadi,sebagai ibubapa, rebutlah peluang ini bagi mendoakan kejayaan yang cemerlang ke atas anak-anak kita bersama.
Kepada anak-anak calon UPSR 2011, di samping anda semua bertungkus lumus mengulangkaji, jangan lupa menjaga kesihatan diri. Dapatkan restu ibubapa dan guru sebelum masuk ke dewan peperiksaan.

Di kesempatan yang ada, pihak sekolah telah menganjurkan majlis restu murid tahun 6 bersama guru pada hari ini. Pihak guru-gur dengan tulus hati telah menghalalkan segala ilmu yang telah kami curahkan kepada anda semua. Sesungguhnya andalah permata kami.

Akhir kata,mewakili guru-guru sekolah SELAMAT BERJAYA KEPADA SEMUA MURID TAHUN 6 2011 YANG AKAN MENDUDUKI PEPERIKSAAN UPSR 2011..

0 comments:

Post a Comment