SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI SKSKP4


Powered by Blogger.

Saturday, October 2, 2010

PERMOHONAN KE SEKOLAH BERASRAMA PENUH 2011

Kepada semua Ibubapa murid tahun 6 SKSKP 4 2010, permohonan untuk anak-anak ke SBP 2011 telah dibuka dan akan tamat pada 15.10.2011.Permohonan adalah secara di atas talian (online). Untuk mengisi, tuan/puan boleh melayari laman web http://apps.emoe.gov.my/sst1online2008/2010/. ATAU 'CLICK' PADA 'LINK' YANG TELAH DISEDIAKAN PADA BLOG INI.

PANDUAN AM
1. Borang permohonan hendaklah diisi oleh pemohon dengan BIMBINGAN IBUBAPA/PENJAGA/GURU. Pemohon TIDAK DIGALAKKAN mengisi borang secara bersendirian;
2. Pemohon dikehendaki mengisi semua MAKLUMAT yang diperlukan dengan BETUL danTEPAT; 3. Kesilapan mengisi borang permohonan adalah tanggungjawab pemohon DAN BOLEH MENYEBABKAN PERMOHONAN TIDAK DIPERTIMBANGKAN;
4. Pemohon dikehendaki menyemak semua maklumat yang diisi dengan teliti sebelum dicetak. PENGEMASKINIAN TIDAK BOLEH DILAKUKAN SELEPAS CETAKAN DIBUAT.
5. Pemohon dikehendaki mencetak Borang Permohonan sebanyak DUA (2) SALINAN.
5.1 SALINAN PERTAMA DIHANTAR KEPADA GURU BESAR SEKOLAH ASAL PEMOHON ;
5.2 SALINAN KEDUA DIHANTAR KEPADA PENGETUA SEKOLAH BERASRAMA PENUH (SBP) YANG DIPILIH.(senarai SBP disediakan di talian)
Setiap CETAKAN borang permohonan mestilah ditandatangani oleh pemohon dan disahkan oleh GURU BESAR.

atau boleh menghubungi Pn Che Norizah (GPK HEM) SK Seri Kota Puteri 4 di talian 07-3860773 atau mana-mana pentadbir untuk keterangan lanjut.

0 comments:

Post a Comment