SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI SKSKP4


Powered by Blogger.

Tuesday, September 15, 2009

SALAM AIDILFITRI


Alhamdullillah, anak-anak kita telah berjaya menempuh salah satu daripada ujian yg paling besar di dalam alam persekolahan iaitu peperiksaan UPSR.Sesungguhnya kita sentiasa mendoakan didalam bulan yang penuh keberkatan ini semoga anak-anak kita akan beroleh kejayaan yang cemerlang.Kepada semua ibubapa/penjaga, jutaan terima kasih di atas segala kerjasama yg telah diberikan.
Di kesempatan ini juga, pihak sekolah ingin mengucapkan SALAM AIDILFITRI kepada semua.Pihak kami juga ingin memohon maaf jika terdapat kesalahan dan kelemahan yang telah kami lakukan Kepada para Ibubapa, memandulah dengan cermat. Ingatlah orang yang tersayang. Kepada murid-murid SKSKP 4 khususnya, di dalam keadaan kita bergembira jaga kesihatan dan diri anda semua.
SALAM AIDILFITRI DARI KAMI WARGA SKSKP 4

3 comments:

  1. saya telah baca web,tapi tiada perkembangan sehingga petang ini

    ReplyDelete
  2. saya buka lagi jam 7.30ptg tapi tiada apa-apa perkembangan tentang perkhemahan.

    ReplyDelete
  3. Kami mengucapkan terima kasih kerana melayari blog kami.kami ingin memohon maaf di ats kelewatan mengemaskinikan maklumat perkhemahan. ini adalah disebabkan pada hari kedua terdapat 2 aktiviti air yang memerlukan pengawasan yang lebih dan 1 aktiviti jungle tracking.kekangan masa inilah yang menyebabkan kami tidak sempat untuk mengemaskinikan maklumat.

    ReplyDelete